ارائه مستندات واردات خودروهاي آمريكايي به رئيس مجلس- لزوم مقابله با تمديد تحريم هاي ۱۰ ساله

شركت مفتاح رهنورد يكي از شركتهاي فعال در كشور است كه با بكارگيري دانش فني و نيروهاي متخصص و نظامهاي مديريتي در زمينه واردات خودرو فعاليت مي نمايد. ديدگاه كلان مديريت شركت, توجه به اصول كيفيت است كه به عنوان اصل اساسي و هميشگي سازمان مي باشد.

ارائه مستندات واردات خودروهاي آمريكايي به رئيس مجلس- لزوم مقابله با تمديد تحريم هاي ۱۰ ساله

۱۷ بازديد

ميثم رضايي در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس اظهار داشت:

تحريم واردات خودروهاي آمريكايي و خودروهايي با برندهاي غير آمريكايي مونتاژي آمريكا كوچكترين كاري است كه در مقابل سياست‌هاي خصمانه آمريكا بايد انجام شود.ََ

وي با اشاره به ارايه مستنداتي در خصوص فوايد حشاصل از واردات خودروهاي آمريكايي به ايران براي آمريكايي ها، ادامه داد: مجلس با بررسي مستندات انجمن صنفي كارفرمايي خودرو به مقابله با ورود خودروهاي مونتاژ شده در خاك آمريكا مي رود.

ارائه مستندات واردات خودروهاي آمريكايي به رئيس مجلس- لزوم مقابله با تمديد تحريم هاي ۱۰ ساله

رضايي افزود: تحريم كالاهاي آمريكايي كمترين پاسخ به تصويب تمديد قانون تحريم 10 ساله ايران است .

وي تصويب طرح تمديد 10 ساله قانون تحريم هاي ايران در مجلس سناي آمريكا را عزم نمايندگان آمريكايي براي حفظ موضع سختگيرانه اين كشور در قبال ايران دانست و افزود:جلوگيري از واردات خودروهاي آمريكايي و همچنين خودروهاي برندهاي آسيايي و اروپايي ساخت و مونتاژ شده در آمريكا كوچكترين كاري است كه بايد براي مقابله با اين تحريم ها در اين صنف انجام شود.

وي با اشاره به دشمني ديرينه آمريكا در طول سال هاي پس از انقلاب و تصويب تحريم هاي گوناگون عليه كشورمان، اظهار داشت: آمريكا با تصويب طرح تمديد 10 ساله تحريم هاي ايران در شرايط پسا برجام، چهره استكباري خود را دوباره نشان داد و مهر تاييدي بر دشمني ديرينه و سياستهاي خصمانه خود عليه مردم ايران زد.

رئيس انجمن صنفي كارفرمايي خودرو اين رفتار خصمانه آمريكا را تعبير همان دست‌هاي چدني و دستكش‌هاي مخملي دانست كه مقام معظم رهبري در گذشته براي معرفي چهره واقعي شيطان بزرگ و رونمايي از رويكرد متناقض، مغرضانه و دوگانه هيئت حاكمه آمريكا ناميده بودند و بارها تاكيد داشتند كه آمريكايي‌ها غيرقابل اعتماد و غيرمنطقي هستند و در برخوردهايشان صادق نيستند.

رييس انجمن صنفي كارفرمايي واردكنندگان خودرو ادامه داد: اين انجمن طبق وظيفه ذاتي خود تمام مستندات تخصصي شامل آمارهاي رسمي از ميزان درآمد توليد، ارزش افزوده، صادرات و اشتغال ايجاد شده براي كشور آمريكا از محل توليد و مونتاژ خودروهاي با برندهاي آسيايي مانند هوندا و تويوتا و يا برندهاي اروپايي مانند BMW را براي جلوگيري از واردات خودروهاي آمريكايي و همچنين خودروهاي با برند غير آمريكايي كه در خاك اين كشور توليد مي شوند به رييس مجلس و كميسيون هاي تخصصي مجلس ارايه كرده است.

وي تصريح كرد:اين اقدام را انجام داديم كه نمايندگان مجلس و مسئولان دلسوز نظام اين موضوع را در بررسي طرح دو فوريتي ممنوعيت واردات كالاهاي آمريكايي لحاظ كنند تا ضمن جلوگيري از واردات كالاهاي لوكس آمريكايي، در خصوص واردات خودروهاي مونتاژ شده و ساخته شده در آمريكا كه برند غير آمريكايي دارند نيز تصميمات كارشناسي گرفته شود.

رضايي تأكيد كرد: خودروهاي مونتاژي غير آمريكايي كه در خاك اين كشور توليد و مونتاژ مي شوند نيز همان خودروهاي آمريكايي مانند شورولت و يا فورد هستند كه فقط لباسشان تغيير كرده و با پوشش BMW و يا هوندا وارد اين كشور مي شوند و در اين شرايط نياز است همه مسئولان نظام عزم جدي خود را براي جلوگيري از واردات اين كالاها را كه باعث كمك به اقتصاد دشمن ديرينه ايران مي شود را بگيرند و مانع جولان خودروهاي آمريكايي در خيابانهاي كشورمان شوند.

مطالب مرتبط : 
خبرگزاري ايلنا
خبرگزاري جوان آنلاين 
خبرگزاري عصر ايران 
خبرگزاري رجا نيوز 
خبرگزاري عصر خودرو 
http://meftahrahnavard.com/portal/fa-ir
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.