آب پاكي اتاق اصناف بر دستان برخي سودجويان

شركت مفتاح رهنورد يكي از شركتهاي فعال در كشور است كه با بكارگيري دانش فني و نيروهاي متخصص و نظامهاي مديريتي در زمينه واردات خودرو فعاليت مي نمايد. ديدگاه كلان مديريت شركت, توجه به اصول كيفيت است كه به عنوان اصل اساسي و هميشگي سازمان مي باشد.

آب پاكي اتاق اصناف بر دستان برخي سودجويان

۳۷ بازديد
به گزارش سبا 724؛ چندي پيش يكي از سايت ها در فضاي مجازي با سو استفاده از برخي نامه نگاري هاي معمول اداري در جهت سو استفاده و پيشبرد برخي منافع شخصي سعي در تخريب شركت هاي معتبر واردكننده  بازار خودرو، مانند مفتاح رهنورد و ديگر شركت هاي صاحب نام داشت.

در پي اين خبرسازي كذب و بي اساس، اتاق اصناف تهران با هوشياري و اقدام آگاهانه و صريح وارد عمل شد و طي صدرو جوابيه اي ضمن رفع ابهام از فعاليت قانوني و مجاز اين شركت ها، مجال باج خواهي و سوء استفاده از اين قبيل فعالان فضاي مجازي را گرفت.

بر اساس اطلاعيه اتاق اصناف تهران تمامي فعاليت هاي شركت مفتاح رهنورد و برخي شركت هاي صاحب نام ديگر كه قصد تخريب آنها هدف گذاري شده بود، كاملا قانوني و مطابق ضوابط و شرايط مصوب بوده و در اين راستا اين شركت ها مراحل اخذ مجوزهاي مورد نياز فعاليت خود را طي كرده و يا در حال تكميل آن هستند.

اين گزارش مي افزايد: نهادهاي نظارتي اتاق اصناف تهران، تاكنون هيچ گونه شكايت در خصوص تخلف و يا خلف وعده اي از شركت مفتاح رهنورد در امر واردات و فروش خودرو طبق ضوابط موجود و تعريف شده خود، دريافت نكرده است كه اين مهم عملكرد و فعاليت قانونمند اين شركت را مي رساند.

ضمنا به اطلاع مي رساند، اين نوع خبرسازي هاي كذب برخي فعالان فضاي مجازي از نظر اتاق اصناف تهران و انجمن صنفي كارفرمايي واردكنندگان خودرو و شركت هاي خوشنام حوزه واردات خودرو، كاري بسيار ناپسند و غير حرفه اي بوده و طبيعتا عواقب آن گريبانگير ادامه اينگونه فعاليت آنها خواهد شد.

شايد بتوان گفت تاختن در فضاي مجازي به برخي شركت هاي خاص، بي ربط با عدم پيگيري و نام نبردن از شركت هايي كه سرپيچي از قانون و بي تعهدي به وظايف صنفي بواسطه رابطه هاي خاص را سرلوحه كار خود قرار داده اند، نيست.

البته بايد اذعان كرد كه اتاق اصناف تهران و انجمن صنفي كارفرمايي واردكنندگان خودرو ضمن احترام، همواره سپاسگذار زحمات رسانه هاي دلسوز صاحب سبك و قلم بوده و هست.

در پايان از مراجع قانوني و حقوقي و نيز دستگاه هاي نظارتي انتظار مي رود كه با عدالت و حساسيت نسبت به اين گونه تخلفات پنهان عمل كرده و با رصد به موقع، آرامش را به بازار خودروي كشور بازگردانند
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد